spontantripp till ullaredddd



igåreftermiddag bestämde vi att ullared var betydligt roligare än en regnig friluftsdag. sagt och gjort satte jag mig bakom ratten med fyra fina flickor och massa hits for kids skivor på högsta volym!!!



här är allihopa! maria, jag, frida, elin och lizette. efter någonslags thai/kinamatsbuffé med allt ifrån pommes till sushi till räkchips gick vi in på själva varuhuset. shoppingpeppen!!




efter typ fyra, fem timmar var vi ganska trötta.


sedan var vi jättetrötta och åkte hem. köpte mest typ smink, halsduk/vantar, lite presenter, pennor.

(bilder stulna från denna flickan)

Kommentarer
Postat av: Stina Berlin Andersson

ooohhhh, vad jag önskar att jag hade fått vara med! Ni är så jättesöta! Kram på er alla!

2010-09-16 @ 07:18:18
Postat av: Nhina

Friluftsdagar är så överskattade och regniga sådana kommer längt ner på priolistan ^^

2010-09-18 @ 08:10:11
URL: http://tuyetn.blogspot.com
Postat av: Linda

Ullared är roligt!

2010-09-19 @ 01:32:28
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0