saker som tar slut



efter lite parkhäng och mycket mat- och drinkdiskussioner åkte vi hem till amanda för att husera i hennes kök. eller ja, typ felicia och amanda gjorde det.


såhär gott blev det!! pasta, tomatsås, tre olika sorters ostar, ruccola (som jag försöker lära mig äta) och bubbligt rosé.


sedan påbörjade vi drinkexperimentet som fick omplaneras eftersom amandas mixerstav var trasig.



sedan fick vi springa till bussen. fast först behövde elin behövde piffas.


sedan blev hon glad!!!!


på styrbord babord spelade kasban!


sedan var det lite väl mycket "åh, vad dålig musik dem spelar" och "måste alla vara så himla osociala" så vi tog spårvagnen hem vid halvtvåtiden.

Kommentarer
Postat av: marie

Åh jag är så ledsen att jag missade kasban igår (började jobbet 6.45 imorse), men vad bra ändå att det tydligen inte var så roligt efteråt, haha!

2010-07-22 @ 16:27:24
URL: http://bapaba.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej! Trevlig liten blogg och vilket fint läppstift! Var kommer det ifrån och vilken nyans är det? Har letat efter den färgen länge.

2010-08-11 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0