DAY 01 - INTRODUCE YOURSELF

alltså egentligen är jag världens töntigaste spillevink som mest studsar omkring och pratar strunt hela dagarna. folk uppfattar mig nog som positiv, barnslig och lite knäpp i huvudet. men däremellan är jag väldigt pluggis av mig och vill typ dö om jag "bara" får vg på ett prov. ibland kan jag bli lite blyg, då bland nytt folk eller mest om jag ska ringa något jobbigt telefonsamtal. i grund och botten är jag ensambarn och tycker om att vara själv och göra saker själv, typ ligga i sängen och titta i taket en hel dag & annat sånt terapeutiskt. dessutom har jag ett väldigt kontrollbehov; måste alltid veta hur saker ska bli och att det går till på rätt sätt. är rättså bra på att organisera saker förutom mitt rum är nästan alltid jättestökigt och jag lägger saker överallt hela tiden. mest av allt i hela världen tycker jag om att spexa till vardagen tror jag!! också tycker jag om fest såklart. att skaka min obefintliga rumpa till dunkande hiphop. just nu vill jag ha vårväder så jag kan gå utan tjocka kläder.

Kommentarer
Postat av: alice

men gud vad vi är lika!!!

2011-01-22 @ 11:17:42
Postat av: julia

söta du

2011-01-22 @ 12:45:59
URL: http://disarmmynightmares.blogg.se/
Postat av: amanda

jag vet inte varför men du är typ min förebild. jag vill vara som dig när jag blir äldre.

xoxo

2011-01-22 @ 13:17:57
Postat av: Sara och Emma

Du är så söt.

2011-01-22 @ 21:55:08
URL: http://thelittlestoryteller.blogg.se/
Postat av: headless

spring would be a nice change

2011-03-20 @ 00:29:27
URL: http://headlessinthedesert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0