kärleksfrågor

i väntan på att jag ska orka redigera fotografier från aten kan vi passa på att prata lite om kärlek. många gör listan och det är så fint att läsa tycker jag.



är du i ett förhållande?
nej.
har du kysst någon idag? nej.
när går gränsen vid otrohet? kyss-kyssar. fyllekyssar räknas inte riktigt om de inte upprepas.
är du romantisk? nja. är inte så mycket för röda rosor och picknick i parken och sånt.
hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? i min dagbok har jag skrivit "en charmig badboy med ett hjärta av guld" haha
hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? typ glad, påhittig och hånglig. på dåliga sidan kan jag vara rättså rastlös så man måste fortsätta vara superspännande för att behålla mitt intresse.


vad är viktigt i ett förhållande? tillit, närhet och humor.
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja.
har du lekt med någons känslor? ja
hur många har du varit ihop med? en seriös pojke. också flera mellanstadiekillar.
hur länge höll ditt längsta förhållande? kanske nio eller tio månader.
hur länge var ditt kortaste? haha kanske tio minuter. ni vet när man var liten.


vill du vara singel eller ha ett förhållande? singel! just nu bra grej.
är du en bra pojk/flickvän? vet inte riktigt.
vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? en kille i parallelllklassen som inte orkade gå hem efter efterfest.
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? kanske trettio.
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? NEJ
har du mest blivit dumpad eller dumpat? det sistnämnda tror jag.
hatar du ditt ex? nej.
har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? pan> ja. i kanske ett år var det supersvårt att existera normalt fast sedan dog det ut. 
har du kvar någonting från dina gamla förhållande? förutom erfarenhet så har jag lite småsaker och tusen dagboksanteckningar.


när du vill ha någon, vad gör du? oftast går jag nog rakt fram och säger något eller så spanar man på varandra hela kvällen tills man "råkar" hamna bredvid varandra i soffan så man kan hångla.
bästa raggningsrepliken? haha finns ju inga. fast jag gillar lite typ såna rakt-påiga. typ "hej, vi kanske borde hångla" (är dock inte så bra på dem själv)
hur skulle den perfekta dejten se ut? alltså dejter är utanför mitt kunskapsområde. är nog mer av en hänga-hemma-hos-spela-tvspel-eller-gitarr-dricka-öl-på-altanen-gå-kvällspromenad-typ.
vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? pappa!!!
om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? bli fruktansvärt förbannad. kanske slå lite på honom. gå vidare.

vill du gifta dig? varför/varför inte? alltså jag tror att jag vill gifta mig. men nu vill jag allra helst att chuck och blair ska gifta sig!!!
vill du ha barn? jaaaa!!!! helst nu, men det kan jag ju inte. när jag blir lite äldre.
blir du lätt kär? verkligen inte.
vad faller du för? tunga blickar under luggar.
vad är det mest avtändande du vet? när folk är alldeles för påflugna.
hur viktigt är det att man har något gemensamt? viktigt! fast inte allt. måste ha lite olika fritidssysslor tror jag.
har du fått ditt hjärta krossat? ja.


hur raggar du? såhär säger emmy: "du är ju fan master på det. med lite alkohol i kroppen så bara "BOOM" så är du jättedansig & kör sexyblick med pojkar du spanar in & massa sånt!! dirtydawg." haha
har du en ”utseendetyp” hos killar? hmm. på sätt och vis. men på sätt och vis gillar jag väldigt olika slags utseende. men gillar lite mer manliga män än spinkiga pojkar.
vem var din första kärlek? erik.
vad tycker du om att ligga på första dejten? det är väl bra om det känns bra!!
vad tycker du om one night stands? kan ju också vara bra bara det känns bra!
är kärlek allt i livet? ja såklart. kärlek till sin partner, kärlek till sin familj eller kärlek till sig själv.

Kommentarer
Postat av: Stina

så himla fint. vart har du funnit de fina fina fina bilderna? (tycker om din blogg så mycket) puss

2010-11-11 @ 21:59:35
URL: http://fubu.blogg.se/
Postat av: Lotta

"nu vill jag allra helst att chuck och blair ska gifta sig" hahaha åh så himla sött! och det vill jag också ska du veta. utan tvekan finaste paret/icke paret.

2010-11-12 @ 16:01:08
URL: http://lottafredrika.devote.se
Postat av: selma

vad som är fint är att du kommer att hitta en pojke som kommer vara jätteintressant hela tiden :)

2010-11-12 @ 17:59:59
Postat av: emmy

du är ju inte alls jätteblyg när det kommer till att ragga!! du är ju fan master på det. Med lite alkohol i kroppen så bara "BOOM" så är du jättedansig & kör sexyblick med pojkar du spanar in & massa sånt!! dirtydawg.

2010-11-14 @ 15:27:15
URL: http://dandelion.blogg.se/
Postat av: agnes

åh, jättefina frågor, jättefina svar du skrev. därför tog jag nu dessa frågor och kopierade. finfint. och bra blogg och fina bilder och fina texter och sånt. adjöss!

2010-11-19 @ 21:55:44
URL: http://hejtjejen.blogg.se/
Postat av: ozz

Du är rätt charmig du... lite för charmig.

2010-11-19 @ 23:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0